بیش از 40نفر در انفجارهای نیجریه کشته شدند - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۰۱ - ۰۶:۴۸

بیش از 40نفر در انفجارهای نیجریه کشته شدند

سرویس سیاسی بی باک بخش بین الملل: انفجار بمب در چند ایستگاه اتوبس در شهر گومبی واقع در شرق نیجریه منجر به کشته شدن بیش از 40 نفر شد. به گزارش بی باک به نقل ازروسیا الیوم، شاهدان عینی می گویند در چند ایستگاه اتوبوس صدای انفجار شنیده اند. بر این اساس نخستین انفجار در منطقه دادین کوا و انفجارهای دیگر در منطقه دوکو به وقوع پیوسته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)