جلسه ستاد پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی با حضور قائم مقام شهردار قم برگزار شد.... - روابط عمومی شهرداری ها

روابط عمومی شهرداری ها ۱۳۹۳/۱۱/۰۸ - ۱۳:۲۹

جلسه ستاد پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی با حضور قائم مقام شهردار قم ...

پایگاه خبری روابط عمومی شهرداری ها - با حضور قائم مقام شهردار قم برگزار شد؛ جلسه ستاد پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی جلسه ستاد پیشگیری از وقوع آسیب های اجتماعی با حضور قائم مقام شهردار قم برگزار شد. در این جلسه که جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قم و همچنین نمایندگانی از دادگستری، پلیس راهور، استانداری و دیگر نهادهای استانی حضور داشتند بر هم افزایی هرچه بیشتر سازمان ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تاکید شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)