انصاری فرد به اسپانیا رفت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۵/۱۰ - ۱۳:۳۵

انصاری فرد به اسپانیا رفت

به گزارش خبرگزاری فارس ، کریم انصاری فرد فصل قبل به همراه جواد نکونام در تیم اوساسونا بازی می کرد. انصاری فرد که در فصل نقل و انتقالات با هیچکدام از تیم های ایرانی به توافق نرسیده است صبح امروز راهی اسپانیا شد. این بازیکن از یکی دو تیم پیشنهاد دارد که طی روزهای آینده با آنها مذاکره می کند. انتهای پیام/ی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)