مرفاوی: بازی استقلال - ملوان حساسیت خاصی ندارد - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۵/۱۳ - ۱۶:۲۳

مرفاوی: بازی استقلال - ملوان حساسیت خاصی ندارد

به گزارش ورزش 11، صمد مرفاوی در مورد رویارویی استقلال با ملوان و امیر قلعه نویی اظهار داشت: دیدار استقلال - ملوان همیشه یک بازی جذاب بوده است. به هر حال الآن سرمربی فصل گذشته استقلال به ملوان رفته است و شاید این موضوع برای هواداران حساس باشد. به نظر من این بازی حساسیت خاصی ندارد و مثل دیگر مسابقات است، ولی شاید برای هواداران طور دیگری باشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)