جای مسی بودم،دیگر برای آرژانتین بازی نمیکردم - هراز نیوز

هراز نیوز ۱۳۹۴/۰۵/۱۵ - ۱۲:۵۰

جای مسی بودم،دیگر برای آرژانتین بازی نمیکردم

به گزارش هرازنو به نقل از "ورزش سه"، مسی در دو تورنمنت بزرگ اخیر، جام جهانی 2014 و کوپا آمریکا 2015، آرژانتین را به دیدار نهایی رساند اما ناکامی آلبی سلسته در هر دو فینال، انتقادهای بسیاری را از ستاره بارسا به همراه داشت. منتقدان معتقدند که او در ترکیب بارسا نمایش های بهتری ارائه می دهد و مارتینو اعلام کرد به مسی حق می دهد که با چنین رفتاری،قید حضور در تیم ملی را بزند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)