کاخ سفید: از شهرک سازی اسرائیل نگرانیم - الف

الف ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ - ۲۳:۱۶

کاخ سفید: از شهرک سازی اسرائیل نگرانیم

سخنگوی کاخ سفید اقدام رژیم صهیونیستی برای ساخت 450 واحد مسکونی در کرانه باختری را محکوم کرد. به گزارش فارس، جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت 450 واحد مسکونی جدید در کرانه باختری را محکوم کرد و آن را مایه نگرانی خواند. بنا به گزارش خبرگزاری رویترز آقای ارنست گفته این اقدام می تواند موجب تضعیف تلاشهایی شود که برای صلح در منطقه انجام می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)