غفلت از کارکنان اتاق بازرگانی - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۰۰:۱۶

غفلت از کارکنان اتاق بازرگانی

مهندس ابراهیم جمیلی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران این روزها مقالات و نظرات بسیاری درخصوص اتاق مطلوب و برنامه های چندین صفحه ای و بندهای مختلف در مصاحبه ها و مقالات در رسانه ها مطرح می شود، ولی افسوس هیچ کدام از این برنامه ها به نقش کارکنان و مدیران اتاق های بازرگانی اشاره ندارند. هیچ مسوولی از پرسنل اتاق ها نمی پرسد که مشکلاتشان چیست؟ چه خواسته هایی از مدیران بخش خصوصی اتاق دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)