واکنش مدیر باشگاه السد به بازی مقابل استقلال - صدای ایران

صدای ایران ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۹

واکنش مدیر باشگاه السد به بازی مقابل استقلال

مدیر باشگاه السد می گوید تمام هواداران قطر طرفدار الدحیل و السد در این مرحله هستند. به گزارش صدای ایران محمد غلام البلوشی مدیر باشگاه السد پس از قرعه کسی مرحله یک هشتم و برخورد با استقلال ایران گفت: تیم های ایرانی بسیار سخت و خطرناک هستند، این را در مرحله گروهی دیدم و آنها در زمین خودشان بسیار سخت هستند و مطمئنا کار سختی داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)