لیگ برتر ایسلند؛ برد شیرین آی بی وی با نیمکت نشینی مهاجم سابق پرسپولیس - پانا

پانا ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۰۷:۵۰

لیگ برتر ایسلند؛ برد شیرین آی بی وی با نیمکت نشینی مهاجم سابق پرسپولیس

تهران (پانا) –آی بی وی بدون حضور شهاب زاهدی در خانه حریف به پیروزی رسید. هفته ششم لیگ برتر ایسلند با برگزاری یک بازی ادامه پیدا کرد. آی بی وی در خانه ی کافلاویک به پیروزی شیرین 3 بر یک رسید. شهاب زاهدی مهاجم ایرانی آی بی وی در این بازی نیمکت نشین بود. آی بی وی با این برد به روند ناکامی هایش در این فصل پایان داد و برای دومین بازی متوالی کافلاویک را شکست داد. آی بی وی در جدول رده بندی با 5 امتیاز در رده یازدهم و ما قبل پایانی قرار دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)