فارس گزارش می دهد ورشکست شدن و پرداخت از جیب مردم یا ساماندهی؟/مسئولان مسئولیت سال ها سیاست مماشات با موسات مالی غیرمجاز را بپذیرند - طلوع خوزستان

طلوع خوزستان ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۲

فارس گزارش می دهد ورشکست شدن و پرداخت از جیب مردم یا ساماندهی؟/مسئولان ...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، چند وقتی است مسئولان بانک مرکزی به تکرار و بدون وقفه خاتمه ماجرای موسسات غیرمجاز را به عنوان یکی از دستاوردهای بانک مرکزی اعلام می کنند. اما بد نیست این گزاره را با یک علامت سوال خواند. آیا پایان یافتن بحران موسسات غیرمجاز را باید دستاورد بانک مرکزی و یا مجموعه سه قوه دانست؟ برای پاسخ به این سوال، باید اندکی گرد و غبار زمان را از روی صفحات تاریخ کنار زد و رویدادها و گزارش های سال های اخیر را بیشتر بررسی کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)