درخشان: ملی پوش جودو بانوان با لگد درب فدراسیون را باز کرد - مردم نیوز

مردم نیوز ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۹

درخشان: ملی پوش جودو بانوان با لگد درب فدراسیون را باز کرد

مردم نیوز : محمد درخشان درباره ورود نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی به موضوع درگیری دبیر فدراسیون جودو و فاطمه رشیدی، ملی پوش جودوی بانوان که برای پرس وجو درباره چرایی خط خوردنش از تیم ملی در فدراسیون حاضر شده بود، اظهار کرد: از اتفاق تلخی که در فدراسیون رخ داد، واقعا متأسفم و به هیچ وجه مایل نبودم چنین اتفاقی رخ دهد؛ چرا که این قبیل اتفاقات در شأن ورزش ایران و جودو نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)