جاسوسی غول مخابراتی آمریکا از مردم - روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۰۱:۲۲

جاسوسی غول مخابراتی آمریکا از مردم

اطلاعات جدید کشف شده در اسناد مشاور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا (ان.اس.اِی) نشان می دهد شرکت AT&T، بزرگترین شرکت مخابراتی آمریکا در جاسوسی از مکالمات تلفنی مردم نقش مهمی داشته است. بنا بر اعلام نیویورک تایمز و سایت خبری تحقیقاتی پرو پابلیکا ، که همچنان به رمزگشایی از اطلاعات افشا شده از سوی ادوارد اسنودن - افشاگر معروف اسناد اطلاعاتی آمریکا- ادامه می دهد، شرکت آمریکایی ای.تی ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)