رایزنی معاون ظریف با رئیس جمهور آفریقای جنوبی/ زوما: در اولین فرصت به تهران سفر می کنم - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۵

رایزنی معاون ظریف با رئیس جمهور آفریقای جنوبی/ زوما: در اولین فرصت به ...

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس ، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان که به عنوان نماینده ایران در بیست و چهارمین اجلاس سران اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی شرکت کرده در حاشیه این اجلاس با جاکوب زوما رئیس جهور آفریقای جنوبی دیدار و گفت وگو کرد. جاکوب زوما رئیس جمهور آفربقای جنوبی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام برای حسن روحانی رئیس جمهور ایران، ابراز امیدواری کرد که در پاسخ به دعوت رئیس جمهور کشورمان در اولین فرصت ممکن به تهران سفر کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)