سانحه رانندگی در ایلام سه نفر را به کام مرگ فرستاد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۰۵ - ۱۰:۲۲

سانحه رانندگی در ایلام سه نفر را به کام مرگ فرستاد

محسن ناصری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ساعاتی پیش بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه کامیون در مسیر ارتباطی ایلام - مهدی آباد سه نفر جان خود را از دست دادند. فرمانده پلیس راه ایلام گفت: این سانحه بر اثر انحراف به چپ خودروی سورای پراید روی داد که در این حادثه هر سه سرنشین پراید فوت کردند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)