پیروزی سپاهان به نفع همه تیم های بالانشین است - استقلالی

استقلالی ۱۳۹۳/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۰

پیروزی سپاهان به نفع همه تیم های بالانشین است

بانک ورزش - مدافع با تجربه سپاهان پیروزی تیمش مقابل نفت را به سود تمام تیم های بالای جدول می داند. به گزارش بانک ورزش، هادی عقیلی می گوید: با توجه به باخت مقابل استقلال، اگر در بازی فردا پیروز نشویم کارمان سخت خواهد شد و فاصله نفت با رقبا هم بالا می رود. از این رو امیدوارم سپاهان به نفع کل تیم های بالا نشین فردا نفت را شکست دهد. مطمئنا دیگر تیم های بالانشین هم با عقیلی هم نظر هستند و امیدوارند آنها بتوانند از پس تیم جوان نفت بربیایند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)