کری و وزرای خارجه 1+5 به وین می روند - برگزیده ها

برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۵

کری و وزرای خارجه 1+5 به وین می روند

یک منبع نزدیک به هیات مذاکرات هسته ای ایران خبر داد که تا دو روز آینده برخی از وزیران خارجه کشورهای 1+5 به مذاکرات وین 6 خواهند پیوست. این منبع گفت: تا این زمان حضور جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه، ویلیام هیگ وزیر خارجه انگلیس، فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان قطعی شده است. وی افزود: وزیر خارجه چین به وین نخواهد آمد. حضور سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه هم هنوز قطعی نیست ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)