برای برد مقابل تیم فوتبال نفت تهران به زمین می رویم - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۰۸:۳۸

برای برد مقابل تیم فوتبال نفت تهران به زمین می رویم

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: جایگاه دو تیم نفت تهران و سپاهان در جدول بسیار حساس است و این مسئله باعث می شود دیدار دو تیم اهمیت ویژه ای داشته باشد و ما در بازی فردا برای برد به زمین می رویم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)