حمدی نژاد: نا امید نیستسم، بردن الاهلی سخت نیست - ورزش 11

ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۸

حمدی نژاد: نا امید نیستسم، بردن الاهلی سخت نیست

به گزارش ورزش 11، وحید حمدی نژاد در واکنش به اینکه گفته می شود بازیکنان نفت تهران از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ناامید هستند، گفت: اصلاً این طور نیست و ناامید نیستیم. تیم الاهلی امارات بازی قابل قبولی در تهران انجام نداد که از بردن این تیم ناامید باشیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)