مصرف گاز زنجانی ها 900 هزار مترمکعب افزایش یافت - جماران

جماران ۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۴

مصرف گاز زنجانی ها 900 هزار مترمکعب افزایش یافت

سید موسی احمدلو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به علت کاهش دمای هوا در این استان میزان مصرف گاز طبیعی مشترکان در 24 ساعت گذشته به 9 میلیون و 400 هزار مترمکعب رسید. وی اظهار داشت: این میزان مصرف در 24 ساعت قبل از آن، هشت میلیون و 500 هزار مترمکعب بود. مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده در استان دما در شهرهای مختلف استان طی هفته جاری روند کاهشی دارد که نیازمند مدیریت مصرف صحیح توسط مشترکان هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)