ژاپن، عربستان را به خانه فرستاد استرالیا ازبکستان را - روزنامه جوان آنلاین

روزنامه جوان آنلاین ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۱:۱۷

ژاپن، عربستان را به خانه فرستاد استرالیا ازبکستان را

عربستان سعودی از گردونه جام 2019 حذف شد. در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا دیروز ژاپن و عربستان سعودی به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر چشم بادامی ها به پایان رسید. با این نتیجه ژاپن به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد و حریف ویتنام شد. سعودی ها در حالی از جام ملت ها کنار رفتند که مسئولان این تیم نقشه های زیادی برای صعود به فینال رقابت ها کشیده بودند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)