از 29 سال همنشینی با سیخ و سنگ تا ترک دادن معتادان در کمپ - طلوع خوزستان

طلوع خوزستان ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۲۱

از 29 سال همنشینی با سیخ و سنگ تا ترک دادن معتادان در کمپ

گروه اجتماعی خبرگزاری فارس- محمد تاجیک: تنومند و بشاش رو است. سپیدی موهایش حکایت از ورود به دایره سالمندان می دهد اما لحن کلام و شادابی او، هیچ نشانی از سالها واماندگی و غلتیدن در دام اعتیاد ندارد. قرارمان عصر یکی از روزهای سرد دیماه در پارک هنرمندان است. از تاکسی که پیاده می شود با اراده و چالاک نشان می دهد و اولین پرسشی که در ذهنم شکل می گیرد، این موضوع است که آیا این فرد 29 سال در دام اعتیاد دربند بوده است؟! ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)