بمباران هسته ای مریخ برای تبدیل آنجا به سکونتگاه - تیتر ۱

تیتر ۱ ۱۳۹۴/۰۶/۲۵ - ۲۳:۰۳

بمباران هسته ای مریخ برای تبدیل آنجا به سکونتگاه

ایلان ماسک مدیر عامل جاه طلب و بلند پرواز کمپانی های تسلا و اسپیس ایکس که همواره سخنرانی های عجیب و غریب و جالبی می کند ، به تازگی در یک برنامه تلویزیونی گفته است که برای اینکه بتوانیم سیاره مریخ را قابل سکونت کنیم ، می بایست آنجا را بمباران هسته ای کنیم! بازدید صفحه اول ارسال به دوستان نسخه چاپی ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)