فتحی: مربی خارجی می آوریم چون نمی خواهیم مجیدی را بسوزانیم - روز نو

روز نو ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۰۹:۲۳

فتحی: مربی خارجی می آوریم چون نمی خواهیم مجیدی را بسوزانیم

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال درباره نیمکت این تیم در 5 بازی آینده و برکناری شفر پیش از اتمام فصل، با بیان اینکه باشگاه متعلق به شخص نیست گفت: نتایج استقلال در شأن باشگاه نبوده است، من امین هواداران و صاحبان این باشگاه هستم. سعی می کنیم هر تصمیمی بگیریم به نفع باشگاه باشد زیرا هواداران با این تیم زندگی می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)