بیات: کمیته انضباطی به فجایع دیدارمان در مسجدسلیمان ورود کند - ربیع

ربیع ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۲۱:۰۲

بیات: کمیته انضباطی به فجایع دیدارمان در مسجدسلیمان ورود کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع ، به نقل از فارس، کیومرث بیات با اشاره به اینکه سپیدرود در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان، تسلیم داور مسابقه شده است، اظهار کرد: شرایط برای برگزاری یک دیدار در سطح لیگ برتر مهیا نبوده و این موضوع را از تغییر ساعت بازی، حدس زده بودیم، از لحظه ورود بازیکنانمان به زمین، مورد فحاشی هواداران مسجدسلیمان قرار گرفتیم و بازیکنان در زمین مسابقه امنیت جانی نداشتند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)