خوردبین:بدشانسی باعث شده در رده دهم قرار بگیریم - نود

نود ۱۳۹۳/۱۱/۱۷ - ۲۰:۱۶

خوردبین:بدشانسی باعث شده در رده دهم قرار بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها دلیلی که باعث شده ما در رده دهم جدول قرار بگیریم، بدشانسی ما بوده است. به گزارش وبسایت نود ، محمود خوردبین پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان گفت: ما در کمال بدشانسی این بازی را واگذار کردیم. برخلاف بازی گل خوردیم و در مجموع بدشانس بودیم که این بازی را واگذار کردیم وگرنه نباید می باختیم فقط می توانم بگویم با بدشانسی این بازی را واگذار کردیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)