علوان زاده: تلاش کردیم پرسپولیس را ببریم اما نشد - بانک ورزش

بانک ورزش ۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۰۱:۰۵

علوان زاده: تلاش کردیم پرسپولیس را ببریم اما نشد

بانک ورزش-بازیکن سابق پرسپولیس، گفت: چند بازی است که در دقایق پایانی گل می خوریم. امروز هم این اتفاق نیفتاد و در نهایت بازنده شدیم. به گزارش بانک ورزش، احسان علوان زاده در پایان دیدار پرسپولیس و ماشین سازی، گفت: بازی خیلی خوبی بود. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است. تمرینات خوبی برای این بازی کرده بودیم اما در نهایت این دیدار با تساوی به اتمام رسید. چند بازی است که در دقایق پایانی گل می خوریم. امروز هم این اتفاق نیفتاد و در نهایت بازنده شدیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)