نفت خاورمیانه گران تر شد - روزنامه مردم سالاری

روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۰:۰۵

نفت خاورمیانه گران تر شد

پالایشگاه های نفت در سراسر آسیا، برای جبران از دست دادن نفت ایران و ونزوئلا ناچار شده اند نفت تولیدکنندگان خاورمیانه از ابوظبی گرفته تا عمان را با قیمت بالاتری خریداری کنند.به گزارش ایسنا، پلتفرم معاملات الکترونیکی اس اند پی گلوبال پلاتس نشان داد محموله های نفتی که در ژوئیه بارگیری می شوند، مانند موربان و داس، تا روز جمعه 80 سنت تا 85 سنت در هر بشکه گران تر از قیمت فروش رسمی خریداری شدند. این بالاترین اختلاف قیمت نسبت به قیمت پایه برای این گریدهای نفتی در سه سال گذشته محسوب می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)