چینی نازک برجام ما - آفتاب یزد

آفتاب یزد ۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۱:۰۷

چینی نازک برجام ما

دوست اهل تله پاتی ام که ذهن مغشوش و مشوشش بدجوری قاطی کرده هذیان گویی هایش از خرعبلات گویی های من پیشی گرفته، تماس گرفته می گوید: تو! با من تماس گرفتی؟ گفتم نه. گفت کاش بگیری آخه منتظر تماست بودم. ها ها ها گفتم کجاش خنده داره؟ از خنده ریسه رفت گفت بیچاره منظورم به ترامپه که گفته منتظر تماس ایرانی ها هستم. بیا تماس بگیریم بهش ناسزا نثار کنیم چون تحریم های ظالمانه ناسزاهای عالمانه لازم داره. اما بیا در تخیلت تصور کردن هر چند به قول شاعر:" گر تصور کردنش سخته" ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)