محمود عباس: معامله قرن به جهنم خواهد رفت - شفقنا

شفقنا ۱۳۹۸/۰۳/۰۷ - ۰۹:۱۰

محمود عباس: معامله قرن به جهنم خواهد رفت

شفقنا- محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: معامله قرن یا معامله ننگ و طرح اقتصادی که برای برگزاری آن در ماه آینده تلاش می کنند، به جنهم خواهد رفت. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک عربی، عباس با بیان این مطلب اظهار کرد: هرکس که خواهان حل قضیه فلسطین است باید با موضوع سیاسی شروع کند نه با فروش توهمات میلیادهایی که هیچ امیدی به آن نداریم زیرا قضیه ما در درجه اول سیاسی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)