بلوار ابوطالب شمالی مشهد تا پایان سال آینده تعریض می شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۰۳ - ۱۱:۱۴

بلوار ابوطالب شمالی مشهد تا پایان سال آینده تعریض می شود

محمدرضا قلندر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سال گذشته سه پل عابر پیاده با توجه به نیاز مردم در سطح منطقه 2 احداث شد درحالی که در سایر منطقه ما شاهد این اتفاق نبودیم که این سه پل در بلوارهای توس و قرنی نصب شدند. وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ترافیکی در سطح منطقه اقدام به اصلاح هندسی برای کاهش ترافیک و تصادفات در معابر بود که در مناطق مختلف انجام شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)