انتخابات هیأت والیبال استان تهران برگزار شد و نوری برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس انتخاب شد. - ایفنام

ایفنام ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۴

انتخابات هیأت والیبال استان تهران برگزار شد و نوری برای 4 سال دیگر به ...

به گزارش ایفنام و به نقل از فارس، مجمع انتخاباتی هیأت والیبال استان تهران از ساعت 11 صبح امروز (شنبه) در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد. محمود نوری که پیش از این هم رئیس این هیأت بود توانست با کسب 17 رای برای 4 سال دیگر رئیس ماند. در این جلسه محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال هم حضور داشت؛ وی دقایقی برای حاضران صحبت کرد و آنها را در جریان آخرین اتفاقات والیبال قرار داد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)