امکانات هسته ای خوبی داریم - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۷/۲۳ - ۱۹:۳۲

امکانات هسته ای خوبی داریم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ما امکانات هسته ای خوبی داشتیم، تصریح کرد: این امکانات را هنوز داریم و چیز مهمی از دست نداده ایم. امروز جزو باشگاه هسته ای دنیا شدیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)