سه ملی پوش ایران در خطر محرومیت مقابل گوام - بی باک نیوز

بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۱:۵۷

سه ملی پوش ایران در خطر محرومیت مقابل گوام

3 بازیکن تیم ملی فوتبال در خطر از دست دادن دیدار این تیم با گوام قرار دارند. به گزارش بی باک ، تیم ملی ایران در نخستین دیدارش از دور بازگشت مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه 21 آبان ماه در تهران به مصاف تیم ملی ترکمنستان خواهد رفت. برای این دیدار تیم ملی 3 بازیکن یک اخطاره به نام های امید ابراهیمی، مرتضی پورعلی گنجی و اشکان دژاگه را در اختیار دارد که در صورت گرفتن یک کارت زرد دیگر، دیدار بعدی تیم ملی مقابل گوام را از دست خواهند داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)