سرمربی استقلال خوزستان:دو تیم با استرس بازی کردند - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۴/۰۷/۲۹ - ۱۹:۰۴

سرمربی استقلال خوزستان:دو تیم با استرس بازی کردند

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان ما و استقلال تهران با استرس بازی کردند و همین مساله بر کیفیت دیدار امروز تاثیر منفی داشت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)