پادوانی: رفتار مدیران استقلال با من شرم آور بود - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۰۷:۵۶

پادوانی: رفتار مدیران استقلال با من شرم آور بود

خبرگزاری فارس: لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی که در دیدار استقلال و فولاد از ناحیه نخاع دچار ضایعه شده بود بعد از مدتی حضور در ایران و درمان زیر نظر پزشکان راهی کشورش شد تا در کنار خانواده خود به زندگی ادامه بدهد.این بازیکن هنگامی که ایران را ترک کرد از مسئولان باشگاه استقلال انتظار داشت مطالبات را به صورت تمام و کمال پرداخت کنند اما این اتفاق رخ نداد تا او با دلخوری راهی کشورش شود. ظاهرا از باشگاه استقلال برای دریاف مطالباتت شکایت کرده ای و آنها باید به زودی طلب تو را پرداخت کنند... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)