مظلومی پس از برد شیرین چه گفت؟ - نواندیش

نواندیش ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۴۷

مظلومی پس از برد شیرین چه گفت؟

سرمربی استقلال می گوید تیمش برای سه امتیاز به اصفهان رفته بود. به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش برابر سپاهان گفت: برای مساوی به میدان نیامده بودیم؛ چرا که یک امتیاز به دردمان هم نمی خورد. او ادامه داد: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. سپاهان خیلی خوب بازی کرد و ما نگذاشتیم آنها از موقعیت هایشان استفاده کنند. خیلی زود به گل رسیدیم و این باعث شد تا بازیکنان ما عقب نشینی کنند. این خواسته ما نبود که بازیکنان به عقب بیایند تا فشار روی دروازه ایجاد شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)