اروپایی ها شریک خوب صنعتی ایران هستند - ستاره صبح

ستاره صبح ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۸:۱۸

اروپایی ها شریک خوب صنعتی ایران هستند

باید به به آینده اقتصاد ایران و رونق و رشد اقتصادی فکر کنیم اما از تجربه گذشته هم باید درس بگیریم. مشاور ارشد رییس جمهور با اشاره به حوزه های جذاب برای ورود سرمایه گذاران اروپایی، گفت: اروپایی ها را یکی از شرکای مناسب صنعتی ایران می دانیم و البته دیگران را هم نفی نمی کنیم اما از ظرفیت خوب اروپایی ها برای توسعه همکاری هایمان استفاده می کنیم و جذاب ترین حوزه ها برای همکاری با سرمایه گذاران اروپایی نفت ، گاز و حوزه های انرژی هستند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)