ساختمان فرماندهی پولیس دشت ارچی از کنترل طالبان خارج شد - خاورمیانه

خاورمیانه ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۱

ساختمان فرماندهی پولیس دشت ارچی از کنترل طالبان خارج شد

مقام های محلی قندوز در شمال افغانستان مدعی شده اند که ساختمان فرماندهی پولیس ولسوالی دشت ارچی این ولایت پس از سه از کنترل طالبان خارج و به تصرف نیروهای امنیتی در آمده است. به گزارش خبرگزاری خاورمیانه، ساختمان فرمانده پولیس دشت ارچی ولایت قندوز سه ما قبل به کنترل طالبان در آمده بود. در همین حال نیروهای امینتی در یک عملیات تصفیوی موفق شدند که ساختمان فرماندهی پولیس دشت ارچی را از کنترل طالبان خارج کند و درجریان درگیری15 تن از شورشیان طالب به شمول معاون ولسوال نامنهاد آنها کشته شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)