توسل دولت به تورم برای "خروج از رکود"! - شهدای ایران

شهدای ایران ۱۳۹۴/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۹

توسل دولت به تورم برای "خروج از رکود"!

در دو سال گذشته تصور میشد که با رفع تحریمها، مشکلات اقتصادی رفع میشود. هنوز هم البته این شعار داده میشود. اما در درون دولت، اختلاف بر سر علل نابسامانیهای اقتصادی بالا گرفته است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)