عیسی زاده: نباید ما را با تیم های اروپایی مقایسه کنند - آبادان نیوز

آبادان نیوز ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۲۰:۱۰

عیسی زاده: نباید ما را با تیم های اروپایی مقایسه کنند

: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اگر کرونا ما را نکشد مصدومیت ما را می کُشد و شرایط واقعا سخت است. به گزارش ، علی عیسی زاده در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه ازسرگیری مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و ما با توجه به پروتکل های بهداشتی مشکلی برای تجهیز ورزشگاه تختی آبادان نداریم. شرایط کرونا باعث شده تیم ما با استرس تمرین کند. کرونا به خودی خود به جامعه استرس وارد کرده، حالا تصور کنید یکسری بازیکن دور هم جمع شده و مدام با هم برخورد دارند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)