افشارزاده: مدیریت استقلال را به کسی محول می کنم که از عهده اش برآید - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۰ - ۱۴:۴۲

افشارزاده: مدیریت استقلال را به کسی محول می کنم که از عهده اش برآید

به گزارش خبرگزاری فارس ، بهرام افشارزاده در گفت و گو با خبرنگار صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، پیشکسوتان را گنجینه ارزشمند هر رشته ای دانست که باید به آن ها احترام گذاشته شود. رئیس انجمن پیشکسوتان اظهار داشت: پیشکسوتان هر رشته ای عمری را در رشته خود سپری کرده اند و سردی و گرمی آن را چشیده اند، به تمام نقاط قوت و ضعف رشته خود آگاهی و تجربه چندین ساله حضور در میادین بین المللی را دارند، هزینه های زیادی از طرف کشور برای آن ها خرج شده بنابراین باید از وجودشان استفاده شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)