حق آلایندگی شهر وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت شود - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۰۰:۱۰

حق آلایندگی شهر وحدتیه توسط وزارت نفت پرداخت شود

عبدالحمید صفایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در وحدتیه اظهار داشت: خدمت رسانی به شهروندان از اساسی ترین برنامه های مسئولان است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم. وی افزود: سرکشی به مناطق مختلف شهری و روستایی و رفع معضلات و دغدغه های مردم از برنامه های مهم شهرداری وحدتیه در سال جاری است و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)