زیان 18 درصدی سهامداران بورس - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۸

زیان 18 درصدی سهامداران بورس

بورس اوراق بهادار تهران در هفته گذشته برخلاف انتظارات روند نزولی در پیش گرفت و با افت 931 واحدی شاخص و قیمت ها مواجه شد. به گزارش خبرنگار ایسنا، فعالان تالار شیشه ای در هفته گذشته شاهد ادامه روند نزولی بورس و شدت آن بودند به طوری که قیمت سهام شرکتها افت بیشتری را تجربه کرد و میانگین زیان سهامداران را بر اساس ارقام شاخص به 18 درصد رساند.بر این اساس طی 4 روز معاملاتی هفته گذشته شاخص بورس 1.42 درصد افت کرد و از کانال 65 هزار و 771 واحد مجددا به کانال 64 هزار واحد برگشت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)