3 سم کشنده در سفره ایرانی ها - خبرگزاری تابناک

خبرگزاری تابناک ۱۳۹۴/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۹

3 سم کشنده در سفره ایرانی ها

در تمام دنیا 3 نوع سم سفید یافت می شود که برای سلامتی انسان ضرر دارد. یک متخصص تغذیه در خصوص استفاده بیش از حد نمک در غذاها گفت: در تمام دنیا نمک، شکر و هروئین شناخته شده است و همه دنیا در حال کاهش مصرف نمک در غذاها هستند. سوسن پارسا افزود: استفاده بیش از حد نمک، خون را غلیظ می کند و فشارخون را بالا می برد که موجب سکته های قلبی و مغزی می شود. بیشترین ضرر مصرف زیاد نمک بر روی کلیه است که باعث عدم تعادل بین سدیم و پتاسیم می شود که مشکلات کلیه را در افراد به وجود می آورد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)