کسب مقام اول تیم وشوی رودبار در مسابقات کشوری جام خلیج فارس - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۲۳:۴۸

کسب مقام اول تیم وشوی رودبار در مسابقات کشوری جام خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار جنوب، تیم منتخب وشوی این شهرستان عصر امروز در سومین دوره مسابقات کشوری جام خلیج فارس سبک خو جا ئو مقام اول را به خود اختصاص داد. فرماندار رودبار جنوب در این آیین اظهار داشت: تیم اعزامی وشوی رودبار جنوب با پشتیبانی و حمایت فرمانداری به این دوره از مسابقات که در استان بوشهر و شهرستان گناوه برگزار شد، اعزام شد. عطا ناوکی بیان داشت: پس از سه روز رقابت در میان 11 تیم با کسب چهار مدال و کمربند طلا، شش مدال نقره و چهار مدال برنز مقام اول را به خود اختصاص داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)