کنایه و کُری سرمربی نساجی برای پرسپولیس - برترین ها
سایر خبرها
دروازه حامد لک بعد از 400 دقیقه باز شد
حامد لک حامد لک در دقیقه 40 بازی با نساجی روی ضربه سر مصطفی بیژن دروازه پرسپولیس را باز شده دید. تا قبل از بازی امروز پرسپولیس – نساجی، حامد لک در هر 4 بازی قبلی سرخ ها کلین شیت کرده بود. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حامد لک که تنها دروازه بان بدون گل خورده لیگ برتر بود، با سابقه 4 کلین شیت پیاپی به قائمشهر رفت. دقیقه 40 این بازی روی یک ضربه ایستگاهی مصطفی بیژن از شلوغی
منچسترسیتی 2-0 نیوکاسل: تیم پپ روی دور برد
به گل رسید. رحیم استرلینگ که درون محوطه جریمه نیوکاسل صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک پاس خوب گوندوگان را صاحب موقعیت کرد و این هافبک آلمانی هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. برتری سیتی بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 20، چیزی نمانده بود که کوین دی بروین اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش خوب دارلو، دروازه نیوکاسل را نجات داد. در ادامه
به بهانه بازی بارسلونا-پی اس جی؛ جهنم نیوکمپ
. غفلت هافبک و مدافعان بارسلونا این فرصت را به این ستاره داد تا با ضربه ای فنی و تماشایی، توپ را به کنج دروازه هدایت کند. پاریسی ها سیری ناپذیر بودند و از آشفتگی خط دفاعی آبی و اناری ها نهایت استفاده را بردند. در دقیقه 72 ادینسون کاوانی گل چهارم را برای پاریسی ها به ارمغان آورد، حرکت از مونیر شروع شد. حرکت خوب این مدافع با پیشروی او تا پشت محوطه ادامه داشت و پاس عمقی او را کاوانی با ضربه ای
آرسنال 3 - 1 چلسی؛ لمپارد فرشته نجات میکل آرتتا
توپ ایستاد و با یک ضربه استثنایی دروازه چلسی را باز کرد تا تیم آرتتا با پیروزی 2-0 راهی رختکن شود. چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و می توانست در همان دقایق ابتدایی به گل دست پیدا کند اما بعد از یک کش و قوس در محوطه جریمه آرسنال توپ توسط مدافعان این تیم برگردانده شد. در دقیقه 56 آرسنال موفق شد گل سوم خود را به شکلی عجیب وارد دروازه چلسی کند. در حالی که به نظر می رسید بوکایو
آرسنال 3 - چلسی یک/ پیروزی ارزشمند توپچی ها برابر شاگردان لمپارد
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در ادامه بازی های هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان چلسی است که این بازی در نهایت با پیروزی 3-1 آرسنال به پایان رسید. اولین خطر جدی این بازی را آرسنالی ها در دقیقه اول بازی رقم زدند. سانتر خطرناک ساکا درون محوطه جریمه چلسی را تیاگو سیلوا نتوانست دفع کند و در ادامه توپ به مارتینلی
گردان: مسوولان ذوب جواب ابراهیم شکوری را بدهند
بازی می کنیم و حق تیم ما نتایجی که به دست آمده نیست. جایگاهی که در جدول داریم هیچ ارتباطی به سطح فنی تیم ما ندارد و همانطور که گفتم مسائلی مثل بدشانسی و اشتباه داوری و البته ویروس کرونا مارا اذیت کرد و باعث شد نتوانیتم تا کنون به آنچه استحقاقش را داشتیم برسیم. گلر ذوب آهن درباره عملکردش برابر گل گهر که با تمجید کادرفنی این تیم نیز همراه شده گفت: به هر حال وظیفه من به عنوان یک دروازه بان
اخراج بی مورد در شکست خنت با محمدی
گلزن خنت در اقدامی عجیب و بدون توپ، با دست به صورت مدافع حریف زد که این صحنه از چشم کمک داوران ویدئویی دور نماند و موجب اخراج او شد. دروازه یاران محمدی در دقیقه 49 با حرکت انفرادی و شوت فنی سِلِمانی باز شد و در ادامه نیز آنها نتوانستند نتیجه را جبران کنند و در بازی خارج از خانه مقابل کورتریک شکست خوردند. تیم فوتبال خنت که طی سه هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک به پیروزی دست پیدا کرده
جعفری: نمی دانم کجای گل من به پیکان عجیب است/ زلاتان هم با هرجای بدنش که بتواند گلزنی می کند
شود فقط با حرکات قابل پیش بینی به گل رسید چون تیم حریف برای آن آماده است و باید از همه اجزای بدنت استفاده کنی و به هر شکل که شده توپ را وارد دروازه کنی. زلاتان نمونه بارز این موضوع در فوتبال دنیاست که با همه جای بدنش به اشکال مختلف گل زده است. حتی بازیکنان جایی که از چشم داور پنهان بماند سعی می کنند با دست هم گل بزنند که البته VAR باعث شده این کار سخت شود. جعفری در مورد تساوی های زیاد
اخباری: چرا از داوری که قضاوت اولش بود استفاده شد؟
. امروز اصلا مستحق شکست نبودیم. وی افزود: تیمی بودیم که در بحران قرار داشتیم و باید از آن خارج می شدیم امروز بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های متعددی داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم. یکسری بازی ها وقتی قفل می شود باید از ضربه های ایستگاهی استفاده کرد و یک هفته ما روی این موضوع کار کرده بودیم. اخباری در خصوص درگیری های پایان بازی دو تیم ماشین سازی و نفت مسجدسلیمان گفت: از روز
پیام نیازمند: کاپیتانی تمرکزم را به هم نریخت
دانستی طبق قانون حرکتت کارت قرمز ندارد یا ریسک کردی؟ چند بازیکن تیم مس هم به داور اعتراض کردند و عقیده داشتند من باید اخراج شوم ولی خب طبق قانون پاس رو به عقب بازیکن جریمه اش یک ضربه آزاد داخل محوطه است و جریمه دیگری مثل کارت زرد یا قرمز برای دروازه بان ندارد و این فرقی نمی کند یک توپ ساده باشد یا در حال گل شدن و مثل این نیست که مثلا یک بازیکن توپ را با دست از دروازه در بیاورد و من هم در
گل مدرسه ای تیم امیرقلعه نویی در فولادشهر (فیلم)
زده شد را علیرغم شیرجه بلند شهاب گردان در یکی دیگر از روزهای خوب این دروازه بان به گل تبدیل کرد. در جریان این گل مدرسه ای که با بازیسازی از خط دفاعی به ثمر رسید، 10 پاس متوالی میان بازیکنان گل گهر ارسال شد و تقریبا تمامی بازیکنان تیم
همه فکر می کنند نعمتی گل زد/ همین که سالم بیرون آمدیم خوب است/ گل پرسپولیس آفساید نبود
تیم سالم بیرون آمدند. با اولین بازی که برای نساجی انجام دادید می توانستید کلین شیت کنید ولی دقایق پایانی گل خوردید، راجع به گل حریف صحبت می کنید؟ نیمه دوم پرسپولیس خیلی به دروازه ما فشار آورد، این فشار بیشتر ارسال و شلوغی درون محوطه بود. همه فکر می کنند گل را سیامک نعمتی زده در حالی که احمد نورالهی گل را به ثمر رساند. توپ سیامک نعمتی در دقایق پایانی به تیر دروازه
عجب فرصتی را گل نکرد فرزاد زامهران (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، یکی از موقعیت ها نصیب فرزاد زامهران شد. وینگری که بر خلاف بازی های قبلی در این بازی در ترکیب ثابت نساجی به میدان نیامد اما در نیمه دوم به جای حسن نجفی وارد میدان شد و دقایقی بعد از ورود به میدان صاحب موقعیت تک به تک شد اما حامد لک ضربه اول او را به خوبی دفع کرد و توپ ریباند را هم سید جلال حسینی گرفت تا دروازه پرسپولیس برای بار دوم باز نشود. فرزاد زامهران اگر قدر این
حامد لک خاطرات عابدزاده را زنده کرد(عکس)
/> در دقیقه 69 بازی نساجی و پرسپولیس و در زمانی که مهدی شیری قصد داشت پاس به عقب بدهد، توپ در آب گیر وسط زمین ماند و به عقب نرفت تا حسین زامهران با فرار سریع در موقعیت تک به تک قرار بگیرد، اما حامد لک با خروج چند متری از محوطه جریمه و باز کردن پا و دست ها خود که مشابه آن را دو بار در آسیا انجام داده بود، به زیبایی موقعیت نساجی را به کمک سید جلال دفع کرد تا پرسپولیس در بازی بماند و در ادامه گل
مربی سارگل بوشهر: اشتباهات داوری 2 شکست این تیم را رقم زد
فرشته رجبی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: اشتباهات فاحش داوری در این 2 مسابقه و چشم پوشی از پنالتی محرز سارگل و آفساید بودن گل پیروزی ملوان مورد تایید علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال قرار گرفت. وی اضافه کرد: در بازی روز گذشته سارگل مقابل شهرداری سیرجان نیز با اینکه دروازه بان توپ را دفع کرد، داور به اشتباه خطای هند بازیکن را گرفت که این پنالتی منجر به گل سوم شهرداری شد.
طهماسبی: خدا را شکر که سالم از زمین بیرون آمدیم/ گل پرسپولیس را نعمتی نزد
موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم ولی فکر می کنم تساوی عادلانه بود. دروازه بان نساجی با اشاره به گل تساوی پرسپولیس تصریح کرد: گل پرسپولیس را سیامک نعمتی نزد و احمد نوراللهی زد. شوت نعمتی تبدیل به گل نمی شد و نوراللهی روی توپ تاثیر گذاشت و دروازه ما باز شد. تصور می کردم این گل آفساید است و حتی از داور هم پرسیدم ولی بعد از بازی که فیلم مسابقه را دیدم، متوجه شدم که آفساید نبود.
زننده گل پرسپولیس نوراللهی بود نه نعمتی
به گزارش "ورزش سه"، شوت سیامک نعمتی در میانه های راه به پای احمد نوراللهی برخورد و وارد دروازه نساجی شد. همین اتفاق مهار توپ را برای مهرداد طهماسبی دروازه بان تیم نساجی سخت کرده بود. دروازه بان نساجی هم این اتفاق را تایید کرده است. اسماعیل صفیری، ناظر داوری بازی هم در این باره گفت: با توجه به اینکه در آخرین لحظه قبل از به ثمر رسیدن گل توپ به پای احمد نوراللهی برخورد کرده، در گزارش داو
پرسپولیس در قائمشهر حرفی برای گفتن نداشت!
نیمکت بودند، می توانستند کمک کنند آن گل را دریافت نکنیم و من تنها بودم. سایر دستیاران را به سکوها فرستادند و فقط من، حمیدرضا فرزانه و رضا حسن زاده روی نیمکت بودیم. از بنیادی فر تشکر می کنم که قضاوت خوبی داشت. البته باید این صحنه های مشکوک را بررسی کنیم. وی راجع به نارضایتی برخی از هواداران از شکست های هفته های گذشته نساجی مازندران تصریح کرد: می گویند کسانی که در شکست کنار ما نبودند، حق
تساوی پرسپولیس و نساجی در یک زمین عجیب
، درون محوطه جریمه نساجی، توپ به مهدی عبدی رسید اما ضربه این بازیکن با دخالت حامد شیری، به گل تبدیل نشد. در دقیقه 58 هم علی شجاعی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه نساجی به دست آورد اما شوت این بازیکن راهی اوت شد. در دقیقه 62 روی یک ضربه ایستگاهی، مهدی شیری توپ را روی دروازه نساجی فرستاد و در ادامه توپ مقابل احمد نوراللهی فرود آمد اما ضربه پای راست این بازیکن را دروازه بان نساجی
تساوی مهیج در باتلاق قائمشهر/ بازگشت پرسپولیس کامل نشد
شجاعی را به جای احسان پهلوان وارد زمین کرد. با این تعویض، شیری در دفاع راست قرار گرفت و سیامک نعمتی به خط حمله اضافه شد. نساجی در این نیمه برای دفاع از گل خود کمی عقب نشست و پرسپولیس چند فرصت خوب گلزنی را به دست آورد. فشار حملات پرسپولیس هر دقیقه بیشتر می شد اما یک اشتباه از مهدی شیری می توانست نساجی را به گل دوم برساند. شیری در دقیقه 69 قصد داشت توپ را به حامد لک دروازه بان پرسپولیس واگذا
فاضلی: از حرف های من سوء برداشت می شود
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، سرمربی تیم نساجی در این باره می گوید: من اصلا قصد توهین به تیم پرسپولیس را نداشتم بلکه می خواستم تیم خودم را تحسین کنم که در دقایقی از بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت و خلق موقعیت کرد. به خصوص در نیمه دوم که کریم اسلامی و فرزاد زامهران در موقعیت خوب گلزنی قرار گرفتند. پرسپولیس هم در این بازی ارایه گر فوتبال خوبی بود و یک گل به ما زد و یک بار هم توپ به تیر
انتقاد گل محمدی از زمین نساجی
کرد که صحبت کنیم و بیش تر صحبت ها با بازیکنان تیم خودمان بود. روی یکی دو صحنه به داور اعتراض کردیم که این طبیعی بود. آقای بنیادی فر از داوران خوب ما است. روی صحنه گل نساجی روی وحید امیری خطا شد که داور آوانتاژ داد و ما اعتراض کردیم در این شرایط چرا آوانتاژ داده است؟ همان توپ هم در ادامه به گل برای نساجی تبدیل شد. در مجموع داوری خوب بود. وی درباره این که با توجه به شرایط جوی چرا موافقت
نساجی و معرفی دو بازیکن جوان؛ داوران و گل محمدی
فاضلی هم به دو بازیکن جوان میدان داد. اولی علی داوران بود که در دقیقه 67 بازی به جای روزبه شاه علیدوست وارد میدان شد. هم چنین عرفان گل محمدی که در دقایق پایانی بازی جای فرزاد زامهران را گرفت. البته پیش از این هم شاهد حضور نیما میرزازاد جوان در درون دروازه نساجی بودیم که بعد از 6 بازی در دیدار با پرسپولیس جای خود را به مهرداد طهماسبی داد که دروازه بان باتجربه تری بشمار می رود. بازی داد
تساوی نساجی مقابل پرسپولیس
توپ را به حامد لک دروازه بان پرسپولیس واگذار کند اما به دلیل آب گرفتگی زمین، توپ متوقف شد و به مهاجم نساجی رسید که در حالت تک به تک با دروازه پرسپولیس قرار گرفت. با این حال حامد لک به خوبی این موقعیت را مهار کرد و اجازه نداد تیمش گل دوم را دریافت کند. نساجی علاوه بر این در دقیقه 77 روی یک ضدحمله توسط کریم اسلامی تا محوطه جریمه پرسپولیس پیش آمد ولی شوت سنگین این بازیکن با اختلاف کم از
یحیی گل محمدی : نگران من نباشید | تنها کمک به ورزشگاه نساجی استفاده از کلنگ است!
ازی مستقیم موقعیت به دست آورد که از روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و از ریباند همین ضربات به گل رسیدیم. فقط از یک فرصت خود استفاده کرده و سایر موقعیت ها را خراب کردیم اما بچه ها واقعاً برای بردن شرایط خوبی داشتند. گل محمدی درباره دلیل مخالفت این باشگاه و کادر فنی سرخ پوشان با تعویق یک روزه این مسابقه توضیح داد: مگر دست ما بود بخواهیم چنین کاری انجام بدهیم؟ فردا هم همین مشکلات و شرایط ج
گل محمدی: این وضعیت برای انجام مسابقه نرمال نیست
فر از داوران خوب ماست و شرایط برای داوران هم سخت است. روی گل اولی هم که دریافت کردیم خطا روی امیری آوانتاژ اعلام شد و ما به همین دلیل اعتراض کردیم. به نظرم در مجموع داوری خوب بود. وی در پاسخ به این پرسش که چرا درخواست نکردند بازی با نساجی به فردا موکول شود، گفت: مگر دست ما بود؟ فکر می کنم فردا هم همین مشکلات را داشتیم و فرقی نمی کرد. من می خواهم با مسئولان ورزش صحبت کنم. به هر حال ما یک
بازیکنان نساجی با روح بزرگ خود در هوای بارانی جنگیدند
کردیم و حتی به گل هم رسیدیم. توپ زامهران در تک به تک باید گل می شد و این نشان می دهد ما تیم مغلوب نبودیم. در برخی صحنه ها آن ها غالب بودند و در برخی صحنه ها ما سوار بر بازی بودیم. از بازیکنان تیمم تشکر می کنم که برنامه های ما را خوب اجرا کردند. او در پاسخ به این سوال که چرا مهراداد طهماسبی امروز درون درواه نساجی قرار گرفت، گفت: اگر یادتان باشد سه هفته پیش از او تعریف کردم و گفتم این
گل محمدی: روی زمین ورزشگاه وطنی نمی شد یک کار ترکیبی و فنی انجام داد/ به اندازه یک برد تلاش کردیم
مستقیم به گل برسیم که روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم و روی بازی مستقیم هم به گل رسیدیم. وی افزود: درباره شرایط فنی بازی با توجه به شرایط حاکم بر مسابقه نمی شود زیاد صحبت کرد، ولی به نظرم باید در این وضعیت از فرصت ها استفاده کنیم تا بتوانیم پیروز شویم، اما ما فقط توانستیم از یکی از موقعیت ها استفاده کنیم. بچه ها واقعاً تلاش خوبی کردند و می توانستیم برنده هم باشیم. سرمربی تیم فوتب
معوقه هفته پنجم لیگ برتر| پرسپولیس در باتلاق وطنی از شکست گریخت
عبدی(81- محمد مهدی مهدیخانی) سرمربی: یحیی گل محمدی دقایق حساس دقیقه 2 ارسال کرنر احمد نوراللهی از سمت راست زمین نساجی با دفع توپ مهرداد طهماسبی همراه شد. دقیقه 11 در رفت و برگشت متوالی توپ روی دروازه نساجی ضربه سید جلال حسینی در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. دقیقه 27 حامد لک ضربه ایستگاهی حسن نجفی که از گوشه
سرمربی نساجی : گل پرسپولیس آفساید بود
به گزارش ایرنا ، وحید فاضلی شاگاه جمعه در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش با پرسپولیس تهران در قائمشهر افزود : بر اساس نظر کارشناسان ، نوراللهی یکی از بازیکنان پرسپولیس هنگام زدن ضربه جلوی دروازه بان ما ماکس کرد و امیدوارم که کارشناسان فوتبال در این زمینه نظر قطعی را بدهند. وی همچنین از مشکوک بودن صحنه برخورد توپ به دست سیدجلال حسینی به عنوان دیگر اشتباه داوری یاد کرد و گفت : پیش از این