سهم دلار از ذخایر ارزی جهان دوباره کاهش یافت - آقای خبر

آقای خبر ۱۳۹۹/۱۰/۰۶ - ۰۵:۰۲

سهم دلار از ذخایر ارزی جهان دوباره کاهش یافت

به گزارش ایرنا روزنامه اکونومیک تایمز جمعه شب نوشت، سهم دلار آمریکا از ذخایر ارزی گزارش شده به صندوق بین المللی پول در سه ماهه سوم به 60.4 درصد کاهش یافته است. سهم دلار امریکا از ذخایر ارزی جهان در سه ماه دوم 61.2 درصد گزارش شده بود. برغم کاهش سهم دلار از ذخایر ارزی جهان، دلار همچنان بیشترین ارز در اختیار بانک های مرکزی جهان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)