واگذاری سهام دولت در برخی شرکت های بورسی به 3 بانک - پیام فوری

پیام فوری ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ - ۱۰:۴۱

واگذاری سهام دولت در برخی شرکت های بورسی به 3 بانک

هیات دولت با واگذاری باقیمانده سهام دولت در تعدادی از شرکت های بورسی به بانک های ملت، صادرات و تجارت موافقت کرد. به گزارش پیام فوری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، هیات دولت در جلسه بعدازظهر روز یکشنبه و در اجرای جزء (2) بند (الف) ماده واحده قانون الزام دولت به پرداخت یارانه های کالاهای اساسی از طریق واگذاری باقی مانده سهام دولت در شرکت های پالایشی، صنعتی و بیمه ها و بانک ها، با واگذاری باقی مانده سهام دولت در تعدادی از شرکت های بورسی به بانک های ملت، صادرات و تجارت موافقت کرد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)