شفیعی: در بنگلادش آرامش دارم - همشهری

همشهری ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۰۰:۱۴

شفیعی: در بنگلادش آرامش دارم

امیرحسین اعظمی خالد شفیعی حالا یکی از خاص ترین لژیونر های این فصل فوتبال ایران به حساب می آید، بازیکنی که برای ادامه فوتبالش راهی بنگلادش شده و در لیگی توپ می زند که 13 تیم دارد! البته لیگ بنگلادش که در پایان هفته ششم فصل گذشته به دلیل کرونا معلق شد، حالا چند هفته ای است دوباره از سر گرفته شده تا شفیعی بعد از مدت ها رنگ فوتبال بازی کردن را ببیند. همین داستان بهانه ای شد تا همشهری ورزشی گفت و گویی با خالد شفیعی داشته باشد. اینجا آرامش دارم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)