پیشنهاد 2 روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به دلیل آلودگی هوا - موج
پیشنهاد 2 روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به دلیل آلودگی هوا
سایر خبرها
استاندار تهران: پیشنهاد تعطیلی 2روزه تهران/ هیچ صنایع و نیروگاهی از سوخت مازوت استفاده نمی کند
به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: برخی از اعضا پیشنهاد کردند که جلسه کمیته اضطرار باید روز گذشته تشکیل می شد تا تصمیمی برای امروز و فردا اتخاذ می شد تا از میزان تاثیر آثار آلودگی هوا بر آحاد جامعه کاسته شود، در حالی که تمامی اقدامات برای کاهش آثار ظرف دو هفته گذشته اتخاذ شد. وی افزود: در حال حاضر هیچ صنایع و نیروگاهی در
تصمیمات کمیته اضطرار پشت درهای بسته
سلامت نیوز :درچند روز گذشته هوای تهران برای همه افراد جامعه آلوده و وضعیت پایتخت به لحاظ شاخص آلودگی هوا قرمز بود.بد نیست بدانید تهران از ابتدای سال همزمان با شیوع کرونا حدودا 15روز هوای پاک، 181روز هوای قابل قبول، 87روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و چهار روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است. به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه صبح نو ،هرشهروندی با خواندن این اعداد و
استاندار تهران: ارائه پیشنهاد دو روز تعطیلی تهران به هیئت دولت؛ نظارت بر محدودیت های ناشی از آلودگی هوا ...
پیگیری، نظارت و اجرا محدودیت های مربوط به آلودگی هوا گفت: با همه این اقدامات متاسفانه به سبب پایداری هوا، انباشت آلاینده ها را شاهد بودیم و طبق گزارش هواشناسی تا چند روز آینده در سطح استان تداوم پایداری هوا را خواهیم داشت. وی خاطرنشان کرد: بر اساس تصویب نامه هیئت وزیران در صورت تداوم آلودگی هوا بیش از 48 ساعت و شاخص بالای 150 که ناسالم برای همه گروه ها می باشد باید نسبت به اتخاذ تدابیر سخت
وضعیت تهران در 19 ایستگاه سنجش کیفیت هوا قرمز است تهران در انتظار تعطیلی
تهران را مطرح کردند و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، با تاکید بر شدت و نظارت جدی تری بر تمامی عوامل کاهش خطر از تقدیم پیشنهاد دو روزه تهران همه دستگاه های اداری، فعالیت های عمرانی و دستگاه های خصوصی به هیئت دولت خبر داد. هرچند غلظت آلاینده های هوا طی روز گذشته نسبت به 5 روز گذشته کمی کاهش داشته اما این کاهش کیفیت با توجه به پایداری های جوی موقت خواهد بود. پیش از این جلسه نیز کارشناسان محیط
پیشنهاد استاندار تهران برای تعطیلی دو روزه تمام ادارات دولتی و بخش خصوصی
چند روز آینده در سطح استان باد آنچنانی نخواهد وزید. در شرایط آلودگی هوا که بیش از 48 ساعت شده است توسط هیئت وزیران مصوب شده است که در این شرایط نسبت به اتخاذ تدابیر سخت تری اندیشیده شود. استاندار تهران گفت: باید تصمیمات نسبت به کاهش عوامل خطر باشد و پیشنهاد این جلسه به هیئت وزیران انعکاس داده خواهد شد تا تصمیمی اتخاذ شود. پیشنهاد ما در این جلسه بر کاهش عوامل خطر و نظارت بر اجرای آن است
نفس های تهران به شمارش افتاده است پیشنهاد تعطیلی دو روزه پایتخت در انتظار تصمیم دولت
تاثیر مثبت اعمال محدودیت تردد از ساعت 21 تا 4 بامداد، اکنون برای کاهش سرعت آلودگی هوا در این استان، پیشنهاد می شود که 2 روز تعطیلی در همه بخش ها و فعالیت های تهران اعلام و اجرا شود تا شاهد تاثیرگذاری نسبی در روند کاهش و فروکش وارونگی هوا باشیم. پرونده تعطیلی تهران به هیئت دولت رفت در همین حال انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران نیز در این جلسه در رابطه با اقدامات انجام شده برای کاهش
استاندار: هیچ صنایع و نیروگاهی در تهران از مازوت استفاده نمی کند
برخی از رسیدن شاخص ها به عدد 200 خبر می دادند و البته عده ای از دریچه نگاه خوش بینانه، نویدبخش اواخر هفته ای ناپایدار به شهروندان بودند. با این همه کارگروه اضطرار آلودگی هوا صبح دیروز تشکیل جلسه داد تا راهکار موقت تعطیلی ادارات و فعالیت های پایتخت هر چه سریع تر به مشورت گذاشته شود. نتیجه آنکه پیشنهاد دو روز تعطیلی همه دستگاه های اداری دولتی، خصوصی و فعالیت های عمرانی تهران به معاون اول رئیس
کرونا تهران را تعطیل نکرد آلودگی و مازوت چطور
معاون اول رئیس جمهور یا هیات وزیران در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام خواهند داد.استاندار تهران توضیح داد که اقدامات هفته گذشته تاثیری بر بهبود هوا نگذاشته: ظرف روزهای گذشته 2 لایه وارونگی در ارتفاع 200 و 900 متری را شاهد بوده ایم به این ترتیب به رغم همه تمهیدات اتخاذشده باید تمهید دیگری اندیشیده شود. بر همین اساس و با توجه به مصوبه هیات وزیران که در چنین شرایطی باید تدابیر سخت تری نسبت به
هوای تهران به پیشنهاد تعطیلی دو روزه خندید!
اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران و آن هم پشت درهای بسته تشکیل شد! پس از آن انوشیروان بندپی، استاندار تهران که ریاست این جلسه را به عهده داشت، گفت: پیشنهاد دو روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به هیئت دولت ارائه شد که این تعطیلی را برای همه دستگاه های اداری، فعالیت های عمرانی و دستگاه های خصوصی درنظر گرفته ایم. استاندار تهران به گزارش اداره کل هواشناسی این استان مبنی بر
مازوت سوزی ربطی به آلودگی هوای تهران ندارد
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد رستگار معاون نظارت و پایش اداره کل محیط زیست گفت: از اواسط پاییز شاهد کیفیت هوای نامطلوب و انباشت آلاینده ها در شهر تهران بودیم. شاخص آلودگی هوا در 3 روز از عدد 150 هم بالاتر رفته بود. در نتیجه شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه ایجاد شد. این شرایط در تابستان هم بود و 2 روز در تابستان امسال شرایط ناسالم برای همه افراد جامعه ثبت شد. رستگار اظهار داشت: در این
بحران شهری تهران و آخرین تصمیمات مسئولان برای مقابله با آلودگی هوا
به شهروندان بودند. با این همه کارگروه اضطرار آلودگی هوا صبح دیروز تشکیل جلسه داد تا راهکار موقت تعطیلی ادارات و فعالیت های پایتخت هر چه سریع تر به مشورت گذاشته شود. نتیجه آنکه پیشنهاد دو روز تعطیلی همه دستگاه های اداری دولتی، خصوصی و فعالیت های عمرانی تهران به معاون اول رئیس جمهوری و هیأت وزیران ارائه شد تا تصمیم گیری نهایی در زمین دولتی ها باشد. رئیس جمهوری نیز دیروز در جلسه ستاد ملی مقابله با
کرونا تهران را تعطیل نکرد آلودگی و مازوت چطور؟
کنار ماجرای مازوت، پسماندسوزی هم جزو دلایل قابل توجه بود.محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران پسماندسوزی را یکی از مهم ترین و شایع ترین تخلفات در زمینه ایجاد و تشدید آلودگی هوای تهران برشمرد و اظهار کرد: پسماندسوزی معضلی است که باعث تشدید آلودگی هوا به ویژه در فصل های پاییز و زمستان می شود، اما معمولاً افرادی که اقدام به پسماندسوزی می کنند قابل شناسایی نیستند مگر اینکه حین این
اعلام وضعیت تعطیلی تهران تا ساعاتی دیگر| پیشنهاد تعطیلی به هیات دولت داده شد
به گزارش خبرنگار بازار ، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران از ارائه پیشنهاد 2 روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به هیات دولت خبر داد و اظهار داشت: بر همین اساس موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی متوقف خواهند شد. محسنی بندپی با بیان اینکه نظارت مستقیم بر سیستم گرمایشی ادارات استان تهران توسط شرکت گاز استان اعمال صورت خواهد گرفت افزود: در حال
دو روز تمام فعالیت ها و ادارات تعطیل شود/ آلودگی هوا 10 تا 15 درصد شیوع کرونا را افزایش می دهد
ناپایداری در استان تهران نداریم، اقدامات صورت گرفته اثربخش نبوده و همچنان شاهد انباشت آلاینده ها هستیم. همچنین بر اساس گزارش هواشناسی در چند روز آینده نیز به جز غروب شنبه، آن هم در بخش هایی در سطح استان هیچ پدیده خاصی نداریم که محیط جوی را پاک کند و شاهد تداوم پایداری هوا خواهیم بود. محسنی بندپی ادامه داد: در این روزها همچنین شاهد بروز پدیده دو لایه اینورژن هستیم که یکی از سطح 200 متری و
عامل اصلی آلودگی هوای پایتخت چیست؟
ترین راهکار های استفاده نکردن از سوخت مازوت در نیروگاه ها و کارخانه های بزرگ را، کاهش مصرف گاز در خانه ها دانست و گفت: مردم باید در فصولِ سرد سال نسبت به صرفه جویی در گاز طبیعی اهتمام بیشتری داشته باشند تا نیروگاه ها و کارخانه ها نیز مجبور به استفاده از سوخت های جایگزین از جمله مازوت نباشند. به گفته استاندار تهران، پیشنهاد دو روز تعطیلی برای همه دستگاه های اداری دولتی، خصوصی و همچنین
آلودگی هوا، چهارمین علت مرگ زودرس
انسان و دیگر جانوران به خطر اندازد، آلودگی هوا محسوب می شود. این روزها کلانشهرهای کشور درگیر معضل آلودگی هوا هستند و همه منتظرند تا باد و باران به دادشان برسد. جالب است بدانید تهران در میان آلوده ترین شهرهای جهان از نظر ذرات معلق قرار دارد و آن را چهارمین علت مرگ زود رس عنوان کرده اند. این روزها فرماندار تهران، رییس پلیس راهور تهران بزرگ، معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران راهکارهایی درباره
ارائه پیشنهاد دو روز تعطیلی تهران به دولت
تعطیلی را برای همه دستگاه های اداری و فعالیت های عمرانی و همه شرایطی که تاثیر گذار است داشته باشیم. وی گفت:برخی از اعضا پیشنهاد کردند که جلسه کمیته اضطرار باید روز گذشته تشکیل می شد تا تصمیمی برای امروز و فردا اتخاذ می شد تا از میزان تاثیر آثار آلودگی هوا بر آحاد جامعه کاسته شود، در حالی که تمامی اقدامات برای کاهش آثار ظرف دو هفته گذشته اتخاذ شد. وی افزود: در حال حاضر هیچ صنایع و
استاندار: پیشنهاد 2 روز تعطیلی تهران به دولت ارسال می شود
جدی بر روی آنها اعمال خواهد شد. استاندار تهران یادآورشد: طی 10 روز گذشته شرکت گاز نظارت مستمری بر مصرف سوخت در دستگاه های دولتی به خصوص در روزهای تعطیل داشت و این نظارت همچنان ادامه دارد. وی خاطرنشان کرد: با همه این اقدامات، به دلیل وجود پدیده جوی پایدار، این روزها شاهد وارونگی هوا هستیم. کیفیت هوای تهران در روزهای گذشته ناسالم ارزیابی می شد و امروز نیز هوای
هیچ کارخانه و نیروگاهی از سوخت مازوت استفاده نمی کند
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا در جمع خبرنگاران اظهار کرد:کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران در ده روز اخیر سه بار در تاریخ های 10/3، 10/10 و امروز تشکیل جلسه داده است. در دو جلسه اول عوامل کاهش خطر را احصاء کردیم و مقرر شد دستگاه های اجرایی که عامل نظارتی هستند به اعمال این نظارت ها اقدام کنند که ما شاهد کاهش
پیشنهاد تعطیلی 2 روزه تهران/ 27 روز هوای ناسالم در 31 روز گذشته
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران پیش از ظهر امروز پس از جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در محل استانداری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کمیته اضطرار در دی ماه دو بار تشکیل جلسه داده و در تصمیماتی مبنی بر احصاء عوامل خطر و ابلاغ به دستگاه های مربوطه و نظارتی نسبت به اعمال اقدامات اتخاذ شد تا شاهد کاهش میزان آلایندگی در هوای تهران باشیم. وی گفت: در
تهران 2 روز تعطیل می شود
به گزارش خبر نگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران بعد از جلسه کمیته اضطرار هوا گفت: ضمن اجرای تمامی عوامل کاهش دهنده خطر، تصمیم گیری شد تا در 2 روز تعطیلی برای همه دستگاه های اداری خصوصی و فعالیت های عمرانی برنامه ریزی شود و این تصمیم باید به تایید هیئت وزیران برسد. وی ادامه داد: بازرسی ها نشان می دهد همه نیروگاه ها و صنایع از گاز یا سوخت مایع گازوییل ا
پیشنهاد 2 روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به هیات دولت
به گزارش خبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر شنبه و در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا استان تهران طی سخنانی گفت: پیشنهاد 2 روز تعطیلی دستگاه های اداری استان تهران به هیأت دولت ارائه شد. وی همچنین از توقف موتورسیکلت های فاقد معاینه فنی خبر داد و گفت: نظارت مستقیم بر سیستم گرمایشی ادارات استان تهران توسط شرکت گاز استان اعمال می شود، اما متأسفانه در این مدت شاهد پدیده جوی
معاون استاندار تهران: تکلیف تعطیلی پایتخت قبل از ظهر شنبه تعیین می شود
تهران بودیم و اقداماتی که در 10 روز گذشته برای مقابله با این آلودگی انجام شده، کارآمدی لازم را نداشته است. وی افزود: فردا صبح و با دستور استاندار تهران و با حضور دستگاه های مسئول شاهد برگزاری جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران هستیم و تصمیمات مؤثری بعد از قرائت گزارش های وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و محیط زیست اتخاذ می شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران شرایط جوی پایتخت را نامناسب توصیف کرد و افزود: پایداری هوا تا سه شنبه تدام خواهد داشت. لینک کوتاه کپی لینک ...
آسمان تهران در هاله ای از دود و خاکستر ناشی از آلودگی هوا
موتور سیکلت های فاقد معاینه فنی، ممنوعیت تردد کامیون ها در شب، توقف فعالیت های ساختمانی و نظارت بر صنایع آلاینده مورد تاکید قرار گرفت. استاندار تهران نیز از احتمال تعطیلی تهران بر اثر شدت آلودگی هوا خبر داده بود که این امر همچنان در انتظار دستور معاون اول رئیس جمهوری است. در این بین دستگاه های متولی پیشنهادهایی از جمله مکلف کردن خودروسازها به از رده خارج کردن خودروهای فرسوده